Monday, December 3, 2012

Dec

December is started. I'm still here? Oh ya... Why I'm here?! December le, is time to meet up some friends that have long time no see. Everybody~ lets come gather together.^^

好朋友就是这样...


如果你觉得我冷漠,傲慢,高傲,坚强。你好,我们是泛泛之交;
如果你觉我可爱又好玩,各种无厘头,嗨,我们是熟人;
如果你觉得我很二,很轴,很傻,很白痴,我们是很好的朋友;
如果你觉得看着我蛮不讲理,胡搅蛮缠,折磨人,粘人,爱哭,脆弱。
谢谢你,我爱你~

Lets you guys view some colourful things~



No comments: